Facebok pixel
Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți serviciile și experiența utilizatorului. Dacă alegeți să îl vizualizați în continuare, acceptați automat utilizarea acestora. Informatii detaliate
Cautare Favorite Profil Coș

Junona - Pentru că fiecare femeie merită să arate bine

Termeni generali

CONTRACT ÎN CONDIȚII GENERALE PENTRU VÂNZARE DE DISTANȚĂ

Prin utilizarea Magazinului Online, deținut de „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD, EIK 126580846, cu sediul social și adresa de conducere în orașul Dimitrovgrad, strada „5 November”, 9A, reprezentat de MANAGER Katya Yordanova Geneva, cu marcă înregistrată „ JUNONA" ”, și „JUNONA FASHION HOUSE”.

 Prezentul Contract prin condițiile generale se aplică tuturor tranzacțiilor încheiate cu fiecare dintre Utilizatorii precum și la cumpărături în Magazinul Online al „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD prin intermediul site-ului www.junonafashion.ro

Menționam că ar trebui să le citiți cu atenție înainte de a plasa comanda și vă sfătuim să tipăriți o copie pentru referință ulterioară.

Când plasați comanda pentru cumpărături în Magazinul Online al „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD prin trimiterea acesteia, declarați că ați fost de acord și acceptați termenii acestui Contract, că ați făcut declarațiile Utilizatorului cuprinse în acest Contract și că le ați acceptat, sunteți de acord cu Termenii de utilizare ai site-ului deținut de „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD, termenii care sunt publicate pe acest site: www.junona.bg

"JUNONA-KATYA GENEVA" EOOD își rezervă dreptul, având în vedere situația pieței, de a modifica prezentul Contract. În aceste cazuri, relațiile dintre Utilizator și „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD sunt reglementate conform Contractul în vigoare la momentul trimiterii comenzii. Clauzele Contractului pentru cumpărături în Magazinul Online sunt în conformitate cu legislația bulgară, iar litigiile în legătură cu relațiile pe care le reglementează sunt de competența exclusivă a instanțelor bulgare.

"JUNONA-KATYA GENEVA" EOOD își rezervă dreptul de a refuza executarea comenzilor viitoare clienților care au refuzat să accepte o comandă efectuată de aceștia și de a achita costurile de livrare care decurg din această acțiune. 

І. DEFINIȚII

„Plata în avans” - modalitate de plată a bunurilor/serviciilor comandate de Utilizator, prin transferul de suma în contul „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD, înainte de primirea bunurilor/serviciilor comandate.

„Tranzacționare la distanță” - Vânzare la distanță, în care de la data propunerii de vânzare până la depunerea comenzii și încheierea Contractului, inclusiv la momentul încheierii contractului, Comerciantul și Utilizatorul nu se află în contactul fizic unul cu celălalt.

„Livrare” – livrare/prestarea fizică a bunurilor/serviciilor comandate către utilizatorul care le-a comandat.

„Bunuri/servicii oferite” - Bunuri/servicii promovate și oferite spre invitație pe Site prin intermediul ofertelor publicate.

„Utilizator” – Orice Vizitator înregistrat pe Site care s-a înregistrat cumpărător de bunuri din Magazinul Online și a fost de acord cu termenii acestui Contract. Înregistrarea este gratuită.

„Comerciant” - „JUNONA-KATYA GENEVA” SRL în calitatea sa de importator, vânzător sau distribuitor al mărfurilor achiziționate în Magazinul Online

„Parteneri comerciali” - Comercianți cu care „YUNONA-KATYA GENEVA” EOOD are relații comerciale pe termen lung


ІІ. ÎNREGISTRAREA ȘI DE-ÎNREGISTRAREA IN MAGAZINULUI ONLINE

1) Fiecare Vizitator înregistrat pe Site-ul „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD se poate înregistra cumpărător al bunurilor/serviciilor oferite în acesta.

2) Înregistrarea este gratuită.

3) Condițiile de înregistrare, radiere și utilizare a site-ului sunt publicate și fac parte integrantă din Termenii și condițiile generale și anume: „Termeni și condiții generale de utilizare a site-ului”.


ІІІ. OBIECT CONTRACTULUI SI DURATA

1) Prezentul Contract este pentru vânzarea de bunuri/servicii oferite pentru vânzare pe Site-ul „JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD, în calitatea sa de producător, vânzător, încheiat la distanță, cu fiecare dintre Utilizatorii care au depus o comandă pentru cumpără online și-au exprimat consimțământul explicit cu privire la plata în avans sau la plata acestora la livrare, prin ramburs, transfer bancar, PayPal, sau o altă modalitate convenită între utilizator și un reprezentant al magazinului electronic.

2 ) Utilizatorul are dreptul de a solicita achiziționarea oricăruia dintre bunurile/serviciile oferite pe Site, pe perioada în care această ofertă este activă.

3 ) Ofertele obligatoriu trebuie să conțină informații despre:

1. Numele și adresa furnizorului - "JUNONA-KATYA GENEVA" LLC, EIK 126580846, cu sediul și adresa de conducere în orașul Dimitrovgrad, strada ”5 Noemvri”,9a

2. Principale caracteristici ale bunurilor sau serviciilor;

3. Prețul bunurilor sau serviciilor, inclusiv toate impozite și taxe;

4. Valoarea costurilor poștale sau de transport neincluse în prețul bunurilor sau serviciilor asociate cu livrarea acestora.


ІV. PRIMIRE COMENZI

1) JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD poate accepta comenzi pentru livrarea de bunuri/servicii oferite în Magazinul Online la orice adresă reală specificată din ROMANIA. In caz ca adresa de livrare specificată nu există ca adresă administrativă oficială în Administrația Municipală relevantă, JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD nu va procesa comanda plasată și nu va efectua livrarea aferentă. În acest caz, sumele plătite în avans vor fi transferate înapoi în contul bancar specificat de Utilizator.

2) Pentru comanda acceptata, Utilizatorul primeste un mesaj la adresa de e-mail indicata de acesta in formularul de inregistrare. Confirmarea primită este dovada acceptării ordinului de executare de către YUNONA-KATYA GENEVA” EOOD și a existenței unui Contract obligatoriu din punct de vedere juridic între Comerciant și Utilizator.
3) IMPORTANT! „YUNONA-KATYA GENEVA” EOOD își rezervă dreptul de a refuza executarea comenzilor viitoare clienților care refuză să accepte o comandă efectuată de aceștia și în consecință să plăteste costurile de livrare care decurg din această acțiune.




V. PREȚURI

1) Toate prețurile bunurilor/serviciilor oferite includ TVA.

2) Promoțiile și prețurile care sunt afișate pe Magazinul Online se pot aplica tuturor Utilizatorilor sau tuturor bunurilor/serviciilor de același tip.

3) Comerciantul livrează Utilizatorului bunuri care corespund contractului de vânzare.
 
 "JUNONA-KATYA GENEVA" LTD 
Anexa nr. 6 la art. 47, alin. 1, pct. 8 și art. 52, alin. 2 și 4 (Nou - SG nr. 61 din 2014, în vigoare din 25.07.2014)

 

                                                                                                                     Formular standard pentru exercitarea dreptului de retragere din contract:
                                                                                                            (completați și trimiteți acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract)


- Către JUNONA-KATYA GENEVA" EOOD, EIK 126580846, cu sediul social și adresa de conducere, Dimitrovgrad, strada Peti Noemvri nr. 9A, reprezentată de MANAGER Katya Yordanova Geneva:
- Prin prezenta notific/instiintam* ca renunt/renuntam* la contractul incheiat de mine/noi* pentru achizitionarea urmatoarelor bunuri*/pentru prestarea urmatorului serviciu*
- Comandat pe*/Primit pe*
- Numele utilizatorului(i).
- Adresa utilizatorului(i).
- Semnătura utilizatorului(i) (doar dacă acest formular este pe hârtie)
- Data

* Inutilul este de taiat."

 
                                                                                                                             INFORMAREA UTILIZATORULUI PE BAZA ART.47 DIN LEGEA PRIVIND PROTECTIA CONSUMATORILOR

Conform PPA, noi cei de la junonafashion.ro suntem obligați și vă oferim în mod liber următoarele informații:

1. Principalele caracteristici ale bunurilor din junonafashion.ro sunt scrise detaliat pe pagina de prezentare a fiecărui produs
2. Numele nostru este JUNONA - Katya Geneva EOOD
4. Adresa conducerii: Dimitrovgrad, strada 5 Noemvri 9A; [email protected]
5. Sediu : Dimitrovgrad, strada 5 Noemvri 9A; [email protected];
6. Preturile marfurilor la junonafashion.ro sunt cu TVA si sunt înscrise pe pagina fiecărui produs.
7. În caz de refuz utilizatorului de a plăti pentru bunurile comandate prin curier cu transfer de bani, utilizatorul trebuie să plătească toate taxele percepute de curier pentru livrarea și returnarea mărfurilor relevante.
8. Utilizatorul are dreptul de a returna bunurile comandate în termen de 14 zile de la data primirii. Bunurile trebuie să fie în aceeași stare ca la primire. La returnare, utilizatorul este de acord să suporte toate costurile de returului.

                                                                                                                                                                                     CONFIDENȚIALITATE

Această politică face parte din Condițiile generale ale site-ului www. junonafashion.ro Prin utilizarea acestui site, sunteți de acord că vom administra orice date cu caracter personal pe care ni le transmiteți. Trimiterea oricăror date cu caracter personal este voluntară. Junona - Katya Geneva EOOD respectă prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal.

Vizitarea dumneavoastră pe site nu necesită trimiterea de date personale. Nu este necesară parola pentru a plasa comanda. Datele Dvs. personale nu vor fi dezvăluite terților, decât în legătură cu livrarea mărfurilor sau persoanelor autorizate. Putem folosi informațiile colectate automat în scopuri statistice pentru a vă îmbunătăți experiența. Vă garantăm că adresele dumneavoastră de e-mail nu vor fi redirecționate către terți. Putem salva, corecta, șterge datele dumneavoastră cu caracter personal la cererea Dvs.in scris. Informațiile furnizate sunt utilizate în scopul observației dumneavoastră.

Dacă v-ați conectat, vă puteți edita datele când intrați in profilul. Datele personale colectate vor fi folosite numai în scopurile pentru care au fost colectate și confidențialitatea acestora este garantată.

Vă rog să luați legătura cu noi dacă aveți întrebări despre datele Dvs. personale.


 
                                                                                                                                 CONDIȚII DE LIVRARE, RENUNȚAREA LAa CONTRACTUL DE DISTANȚĂ ȘI PLÂNGERI

 
1) Utilizatorul are dreptul de a reclama pentru orice nerespectare a bunurilor cu cele convenite.

2) La prezentarea unei reclamații cu privire la un produs, Utilizatorul poate solicita rambursarea sumei plătite, înlocuirea produsului cu altul corespunzător celei convenite, reducere din preț sau pentru o reparație gratuită.

3) Reclamația este prezentată în scris către Comerciantul, la adresa anunțată în prezentul Contract: loc. Dimitrovgrad, strada 5 noiembrie 9A,

4) La depunere de reclamație, Utilizatorul trebuie să se asigure că produsul nu a fost purtat și este în starea sa originală (ambalaj, etichetă), precum și să atașeze toate documentele însoțitoare:


Perioada de returnare/schimbare a unui articol este de 14 zile de la primirea expedierii.

IMPORTANT! - Articole cu marcaj rupt /TAG/ nu fac obiect de REFUZ sau SCHIMB!

5) Contractul se considera îndeplinit in momentul in care produsul/serviciul comandat este livrat si primit de către Utilizator.

6)  Orice cumpărător, fără a oferi motive, se poate retrage din Contract în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către Utilizator (sau acceptării bunurilor de către un terț, altul decât transportatorul și specificat de Utilizator în contractul de vânzare).În acest caz, Utilizatorul nu datorează nicio compensație și penalități. Cumpărătorul este obligat în aceeași perioadă să returneze Comerciantului bunurile/serviciul primit, la adresa indicată aici: orașul Dimitrovgrad, ul. „5 November” nr.9A, cu excepția cazului în care este vorba despre un serviciu utilizat la momentul primirii. .Pentru returnarea mărfurilor în cazurile alin.6 se întocmește un protocol bilateral de primire-predare semnat de ambele părți.Protocolul constituie dovada rezilierii contractului în condițiile prevăzute la prezentul punct, precum și a returului bunurilor/bunurilor primite de Utilizator, obiect al contractului, asupra căruia Utilizatorul si-a exercitat dreptul de retragere Comerciantul nu își asuma obligația de a ridica el insusi bunurile in cazul in care dreptul de retragere a fost exercitat.

Reviuri
Panouri laterale

7) În cazul în care Utilizatorul își exercită dreptul de a se retrage din Contract, în conformitate cu condițiile paragrafului 6, și cu respectarea cerințelor articolului 50 din Legea privind protecția consumatorului, Comerciantul va restitui toate sumele primite de Utilizator într-un interval de timp. nu mai târziu de 14 zile, calculate de la data la care Comerciantul este notificat cu privire la decizia consumatorului de a se retrage din Contract, în conformitate cu articolul 52 din Legea privind protecția consumatorului. Comerciantul poate reține plata sumelor către Utilizator până când acesta primește bunurile sau până când Utilizatorul furnizează dovezi că a trimis bunurile înapoi, oricare dintre acestea este mai devreme. Toate sumele pentru articolele returnate sunt rambursate prin transfer bancar.
SUMELE PENTRU TRANSPORTURI RETURNATE SE RATURĂ NUMAI PRIN BANK WAY ȘI UNONA - Katya Geneva EOOD NU ESTE RESPONSABIL PENTRU PLĂȚILE NERECEPTIVĂ DACĂ CLIENTUL NU A FURNIZAT DATE CORECTE PENTRU COMANDĂ ȘI CONTUL BANCAR!



Returnarea mărfurilor se stabilește cu un protocol de predare conform articolului 6 din Contract.

8) Achiziție cu voucher din magazinul online este posibilă doar cu vouchere achiziționate online. Orice client care a făcut cumpărături cu un voucher își poate exercita doar dreptul de schimb. Dreptul de retragere nu este aplicabil.

9) În cazul unui comportament comercial neloial din partea Utilizatorului, care duce la costuri nerezonabile pentru Comerciant, Comerciantul are dreptul, dar nu și obligația, de a rezilia înregistrarea Utilizatorului în Magazinul Online și pe Site-ul „JUNONA-KATYA”. GENEVA" EOOD, precum și înregistrarea fețelor aferente cu acesta.

10) În cazul refuzului Utilizatorului de a plăti pentru bunurile comandate prin curier cu un mandat poștal, Utilizatorul trebuie să plătească toate taxele percepute de curier pentru livrarea și returnarea mărfurilor relevante.

11) Reclamație pentru un transport deteriorat sau trimis greșit se face în momentul primirii coletului și în prezența curierului, iar aceasta se notează cu un proces-verbal de constatare completat la fața locului în două exemplare.  
„JUNONA-KATYA GENEVA” EOOD nu suportă costurile de transport pentru un colet defect sau trimis greșit care este acceptat de client după inspecție.

12) Bunurile solicitate pentru achiziție se livrează cu ambalaj corespunzător si transport in functie de tipul acestuia la adresa de livrare indicata de Utilizator într-o perioada suficienta conform împrejurărilor, convenita intre Reprezentantul magazinului electronic www.junonafashion.ro si Utilizator..

13) Bunurile se livrează la adresa de livrare a Utilizatorului sau unui terț reprezentant al Utilizatorului, care acceptă și confirmă primirea acestora în numele Utilizatorului. La predarea bunurilor, Utilizatorul sau terțul - reprezentant al Utilizatorului, semnează documentele însoțitoare care devin ca confirmare a livrării bunurilor. In cazul in care Utilizatorul nu este găsit in termenul limita de livrare la adresa indicata de acesta sau nu sunt prevazute accesul si condițiile de livrare a bunurilor in acest termen, Furnizorul este eliberat de obligația sa , de a livra bunurile solicitate. Utilizatorul își poate confirma dorinta de a primi marfa dupa expirarea perioadei de livrare in care nu a fost găsit la adresa, suportând toate costurile de livrare. În acest caz, un nou termen de livrare începe din momentul confirmării conform propoziției anterioare

.


                                                                                                                                                                       „JUNONA-KATYA GENEVA” LTD
                                                                                                                                                                            Anexa nr. 7 la art. 47, alin. 4
                                                                                                                                                          (Nou - SG nr. 61 din 2014, în vigoare din 25.07.2014)




Informații privind exercitarea dreptului de retragere din contract Reguli standard de renunțare:

I. Dreptul de retragere din contract de la distanță sau în afara sediului.

II. Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract fără a oferi motive în termen de 14 zile.

III. Perioada de anulare este de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau un terț, altul decât Transportatorul și indicat de dumneavoastră, ați intrat în posesia bunurilor.

Pentru a vă exercita dreptul de refuz, trebuie să ne notificați (numele dumneavoastră, adresa geografică și, dacă le aveți, numărul de telefon, fax și adresa de e-mail, conform punctului 2 din Instrucțiunile de completare)
și pentru decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract cu o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
Puteți utiliza formularul standard de renunțare atașat, dar acest lucru nu este necesar. (posibilitatea alegerii unei opțiuni de notificare a comerciantului de către utilizator la exercitarea dreptului său de refuz este prevăzută conform opțiunilor specificate la punctul 3 din Instrucțiunile de completare). Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să transmiteți mesajul dumneavoastră privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

IV. Acțiune de refuz.
Dacă renunțați la acest Contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la Dvs. fără întârzieri nejustificate și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat cu privire la deciderea Dvs. de a anula acest contract. Vom procesa rambursarea folosind același mijloc de plată folosit de Dvs. în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sunteți de acord în mod expres altfel; în orice caz, această rambursare va fi gratuită pentru Dvs. Avem dreptul de a amâna rambursările până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovezi că ați trimis înapoi bunurile, oricare dintre acestea survine mai întâi. Vă așteptăm să ne trimiteți și/sau să ne returnați bunurile la adresa: orașul Dimitrovgrad, strada „5 noiembrie” nr. 9A, fără întârzieri nejustificate sau, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ați informat ne a refuzului din acest Contract. Termenul se consideră a fi respectat dacă ne trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportați costurile directe de returnare a mărfurilor. Sunteți singurul responsabil pentru orice reducere a valorii mărfurilor ca urmare a testării acestora altfel decât este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și buna funcționare a acestora.
 
Х. CONDITII SUPLIMENTARE

1) "JUNONA-KATYA GENEVA" EOOD își rezervă dreptul de a modifica sau completa în mod unilateral prezentul Contract.

2) Părțile sunt de acord și declară că, în cazul în care oricare dintre clauzele prezentului Contract este considerată nevalidă, acest lucru nu va invalida întregul Contract, sau alte clauze sau alte părți independente ale acestuia. Clauza nulă va fi înlocuită de normele imperative ale legii sau practicii comerciale stabilite.

3) Pentru toate problemele care nu sunt soluționate prin prezentul Contract, se vor aplica prevederile legislației actuale a Republicii Bulgaria și în special cele din Legea privind protecția consumatorilor, Legea privind obligațiile și contractele și Legea e-comerțului.

4) O parte integrantă a Contractului este Anexa nr. 7 la articolul 47 paragraful 4 din Legea privind protecția consumatorilor (informații privind exercitarea dreptului de retragere din acord), publicată pe site-ul Comerciantului..